Standard

 
Här sitter jag (som oftast) i soffan och försöker censurera naken-Evve bakgrunden. Tror hon är med på kanse 70% av alla mina webcam-bilder.
 
Idag har jag stått i kassan på Fresks. Jag jobbar bara fyra timmar om dagen varannan helg, men det är faktiskt skitjobbigt. Största anledningen är att jag inte längre får sitta i kassan utan måste stå rakt 4 timmar utan paus. Näst största anledningen är att jag är lat människa och van vid att kliva upp när jag vill på mornarna. Olängtar till fulltidsjobbet drar igång i sommar :)))
 
Jaja. Tänkte egentligen gå ut och springa nu men det såg ut som det skulle börja regna så jag bestämde mig för att skjuta upp det några timmar och äta popcorn istället.... Det var för en timme sedan och det har ännu inte börjat regna. Ops. 
 
Ikväll kommer Beus och Sagus hit, kuligt! 
Vardagar | |
Upp