10 saker från de senaste dagarna:

1 Partajade igår med Bea och hennes jobbkompisar, kuligt!
 
2 Har fått hem ett paket kläder från Asos, en perfekt sommarklänning som såklart är alldeles för liten. 
 
3 Jag ska sluta beställa kläder från internet.
 
4 På måndag fyller min lille Linus 20 år! 
 
5 Jag cyklade några kilometer för tre dagar sedan och har fortfarande blåmärken på rumpan.
 
6 Jag har nu skickat in mina sista uppgifter till skriv-kursen och har därmed SOMMARLOV!
 
7 Den 25 juni börjar jag sommarjobba i kassan på Fresks igen.
 
8 Innan dess kommer jag förhoppningsvis hänga en vecka i Kreta med Sagis och Beis(!!!!!!).
 
9 Plus åka till Bråvalla med Sagis!
 
10 Mitt liv är ganska händelselöst just nu men jag tänker att det är helt okej ifall jag flyttar 50 mil till hösten. 
 
 
Vardagar | |
Upp