mina favvisar

Favorit-rum i huset? I lägenheten: vardags/sovrummet, i fagga: vardagsrummet

…parfym? Guccis Flora, luktar fräsch, blommigt och lite fläder. mmm. 

…månad? Skulle få så mycket ångest av att ha endast en favvismånad pga tiden går så fort, men älskar nog mest december pga jul, oktober pga mys och februari pga snö!

…blomma? Vitsippa, för då är det verkligen vår.

…glass? Choklad, allt med choklad. Big pac med choklad, apelsin och vanilj <3 Eller Ben & Jerrys chocolate fudge brownie 

…bok? FÖR SVÅRT. Men: Harry Potter, Niceville, Nyckeln, Hungerspelen, Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag, Kapitulera omedelbart eller dö, m.m

…film? FÖR SVÅRT OCKSÅ, hur kan man bara ha en favvofilm? Aja: Harry Potter, 500 days of summer, Trassel, Hitta Nemo, m.m

…TV-program? Har tokfastnat i How i met your mother igen.

…musik? Så himla blandat: indie, hip hop och house ?? Låtar som sticker ut och går att lyssna på högsta volym när man kör bil.  

…artist/grupp? Lana del rey my lover. Nytt album 1 maj???? 

…låt? Just nu letar jag efter en ny, men innan var det Kids - style of eye och Drunk in love - Beyoncé. 

…djur? Gillar inget djur förtom Elvis, min och Linus katt............. hehe "min" 

 

…mat? Tacos hemma och röding på restaurang. Eller sötpotatis! 

 …dryck? Coca cola och oboy. 

…godis? Lysmelk, marabou jordgubb och bio-popcorn. 

…frukt? Banan.

…krog/restaurang? Opus, uteserveringen på sommaren = <3

…krydda? Salt? Jag gillar inte krydda, tycker det stör!

…färg? Ljusrosa och vinröd.

…fordon: Tåg

…affär: Monki, hittar inte lika mycket där som innan men när man väl hittar något går det att använda i flera år utan att det känns gammalt, som kläder på H&M alltid gör för mig.

...skor: Skridskor!

Om mig | |
Upp