årliga stressen

Jahapp, då var det måndag igen. Om prick en vecka har vi isshow. Tillåt mig panika. 
 
Jag är så otroligt stressad, känns inte som jag har koll på någonting alls. Flera nummer måste ändras och all musik är inte perfekt. Små detaljer som ligger och gnager hål i min hjärna, jag försöker fokusera på mitt plugg men det går ju inte. Jag har kliat sönder mina eksem över hela kroppen, inatt vaknade jag med näsblod och jag hade världens konstigaste hjärnsläpp på Birsta i lördags: jag stod och gapade mitt i gången och var så himla överraskad över att de hade byggt om hela food courten? Café charm var där McDonalds brukade vara, taco bar var där café charm brukar vara, McDonalds låg på andra sidan och de hade byggt igen korridoren så att man inte kunde gå runt som innan, istället svängde allting åt andra hållet. Så stod jag i typ tio sekunder, jag sa till Linus
"Gud vad de har byggt om!!!" och han fattade ingenting,
"det ser ju ut precis som innan??"
"det är bara för att du är så vilse och aldrig är här som du inte ser vad mycket de har gjort om, allt är ju på fel plats!!!"
 
En sekund senare fattade jag att Linus hade rätt, allt var exakt precis som innan, de var bara det att vi hade gått dit från andra hållet. :)
 
'
Årets affisch!
Vardagar | |
Upp