Birsta varje dag

Tjena tjena. 
 
Vilken dag! Typ 3000 grader i solen mitt på dagen. Och det är bara tredje juni! Bådar mycket gott. Särskilt om man ska till Kreta om fem dagar...!
 
Idag har jag:
 
-löst en hel sudoku för första gången i mitt långa liv, känner mig otroligt stolt. Behöver väl inte nämna att det var svårighetsgrad "väldigt lätt".
- påbörjat stora utrensningen av vårt förråd, aka "husets svarta hål" där allt skräp sugs in.
- varit på Birsta med Bea för tredje gången på typ två veckor...? Köpte det sista inför resan plus glass.
- haft fysträning med mina barn, sista gången för i år. Vi körde lite olika lagtävlingar, och avslutade med vem som kunde sitta i stolen längst. Efter 23 minuter var jag tvungen att avbryta och säga oavgjort mellan de två sista, då hade träningen varit slut i 18 minuter och föräldrarna stod utanför och stressade. 
- haft träningsvärk, eftersom jag och Limpan sprang 4,5 kilometer igår! Har aldrig sprungit så långt. Ska dock vara med på Vårruset imorgon, och det är 5 km. Planen har varit att träna så bra att jag kan springa hela Vårruset utan stopp, men njaa... Är nog nöjd i vilket fall.
 
 
 
 
Nu ska jag spela sims! Det här är min fina gubbe Ruben. Jag försöker desperat hitta någon som kan bilda familj med honom men det går inget bra??? Alla som ska komma på dejt dissar honom i sista sekunden. Vet inte vad det är för fel på honom... Han kanske är ett svin utan att jag vet om det? :(
 
Gullig är han i alla fall! Han är andra eller tredje generationen på min PGC (flyttade stad och då försvann familjeträdet??????  What?) 
 
 
Vardagar | |
Upp