annandag juuuul

Igår var en mycket bra dag med ett riktigt sämst slut. 
 
Började med att jag och Beus åkte på Birsta och DOG AV SVETT i mellandagsrean! Det var heeelt sjukt men ändå så värt eftersom jag lyckades få tag på: 1 snygg tröja, 1 snygg kjol, 1 nyårsklänning (!!) och slutligen 1 dyr stickad tröja av hög kvalité som var på rea och därmed kostade som en vanlig H&M-stickad tröja (!!!). 
 
Efter Birsta åkte jag hem till Linus och åt en supergod middag med några ur hans släkt. Sedan åkte vi hem till Nellies lägenhet och myste med alla våra vänner innan vi flickor åkte in till stan och dansade järnet till Style of eye på Oscar! Vi hade så himla roligt och svettigt och jag var såååå glad ......
 
 
.... tills jag upptäckte att någon hade stoppat ner handen i min väska på dansgolvet och tagit min mobil!!!!! Och sedan mötte jag Saga som var jätteledsen och berättade att exakt samma sak hade hänt henne! Så vår kväll fick ett ganska argt och ledsamt slut. Mest var jag väldigt irriterad över att måsta kliva upp idag och spärra simkort, polisanmäla och inte kunna vinna mot Linus på wordfeud! Som tur var var det mest mamma som tog tag i allt, medans jag åt skinkmacka brevid. 
 
Så nu är jag ganska okontaktbar och har dessutom absolut inga bilder från gårdagen. Därför får ni istället en fin på mig just nu, osminkad och smutsig:
 
 
 
Vardagar | |
Upp