#mina påsar under ögonen efter två ynka dagar i skolan

Nu har skolan börjat och jag blev helt plötsligt superupptagen. Igår var första dagen, jag åkte buss från Linköping 6:45 och kom inte hem förrän typ 23, bara för att snabbt göra middag och sen gå och lägga mig och kliva upp 05:30 igen. Vi var mest i skolan igår, och på kvällen var det lekar ute i regnet med hela klassen och alla andra på tekniska i Norrköping plus alla fadderier (läskiga, utklädda gäng som "skyddar" oss nybörjare) och festerier (de som anordnar alla fester och lekarna). Det var roligt! 
 
Idag har vi haft två riktiga föreläsningar och nu på kvällen är det fest med faddrarna. Jag kände mig helt slut efter att ha sovit fyra timmar, två nätter i rad, och hade inte lust att göra det igen, så jag bestämde mig för att åka hem och vila istället. Det känns som ett bra bestlut ändå, jag har hunnit diska all disk och ätit riktig middag. Nu ska jag fixa lite grejer för skolan och sedan duscha supervarmt. Det är jättedåligt väder här nere, kallt och fuktigt i luften så en slutar aldrig frysa.
 
Supertrött men ändå glad!
 
Vardagar | |
Upp