fräsch start

Hej. 
 
 
Imorgon flyttar jag till Norrköping för att plugga grafisk design vid Linköping universitet. Eller, de första två eller tre veckorna ska jag bo hos Saga i Linköping och pendla därifrån (eftersom min lägenhet inte blir ledig förrän 1 september). Det kommer bli så himla kul, men också ganska läskigt. 
 
Just nu sitter jag i köket i Fagga och funderar på om jag har glömt att packa något. Resväskan är proppfull och jag har fyllt sex kartonger med alla mina grejer. Linus håller på att städa mitt rum (OBS????? Drömmen?????? Hur snäll???????) och jag har sagt hejdå till alla släktingar (kräftskiva igår) och kompisar (fika idag). Jag har skrivit ut bilder från de senaste åren och satt in i ett fotoalbum, jag har köpt en ny kalender med tillhörande penna, jag har fått en asavancerad ryggsäck som jag kan använda när jag går till skolan och nu har jag väckt bloggen till liv igen så att alla kan läsa om hur det går för mig och mitt nya liv. 
 
Jag tror att jag är redo???
 
 
Vardagar | |
Upp