sorry men jag blir så här av att äga böcker

OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! 
 
Jag var nyss på macken här i Timrå och hämtade ut ett pakeeeeet som jag har fååååått från Adlibriiiis!!! Så exalterad!!! 
 
Mitt fina lilla paket.
 
Öppnade det och innehållet var såklart böcker!
 
Och inte vilka som helst, utan dessa!! Fem böcker som jag velat läsa så länge för de verkar hur bra och roliga och fina som helst!
 
 
OCH DENNA SÄRSKILT! Såklart! För ett år sedan avslöjade min favvisbloggare Sandra Beijer att hon skrev en ungdomsroman och jag blev så exalterad att jag höll på att ramla av massagestolen i lärarrummet där jag satt när jag läste det. Och nu är den äntligen MIN! 
 
 
Såååå lycklig i min nya, superfina tröja!
 
Böcker & filmer | |
#1 - - Julia:

Du bör absolut skriva en utvärdering om Sandra Beijers bok sen, så jag kan läsa den. Hehe.

Svar: Ja jag hade tänkt det men känner mig så kluven till den så vet inte riktigt vad jag tycker... Det kommer nog snart! :)
Alexundra Kakansson

Upp