liten lista

Vilken dag är det idag?
Måndag 21 oktober! 
 
Om du var en emoji, vilken skulle du vara då?
 
 
Vad ska du göra ikväll?
Kvällen är nästan slut, men efter den här listan ska jag lägga mig i sängen och kolla på Full house.
 
Säg två bra uttryck:
"Klockers!" och "Bra jobb!" (sista hörde jag när jag såg på Evves fotbollsmatcher i somras och har nu börjat använda det cirka hela tiden varje dag)
 
 
Vad blir du glad av att få höra att du är?
Allt bra såklart!! Nä men blir alltid superglad när någon förälder i konståkningen berömmer oss tränare eller isshowen. Då är det värt all tid man lägger ner. 
 
Vem saknar du?
Bea som har flyttat till Tyskland och Saga som har flyttat till Linköping. Har haft båda på moppe-avstånd halva livet men nu måste man plötsligt betala tåg och till och med flyg för att få träffa dom??? Så fel. 
 
En bild på något som är asbra att ha:
En tallrik full med semlor <3
  
 
Vad är du bra på?
Att planera och ha koll på saker (läs kontrollbehov) och att skriva. 
 
Vad vill du ha?
En lägenhet i Sundsvall. En tvåa med billig hyra och vita väggar, gångavstånd till bion. Hamnar tyvärr längst ner i alla bostadsköer av okänd anledning så det blir nog inget innan Norrköping till hösten! 
 
Vad tycker du är roligt?
Modern family!!!!!! ÄLSKAR! 
 
Vad är du dålig på?
Hålla mig från att somna om jag ser på tv eller läser en bok...
 
Hur ser du ut när du är nyvaken?
 
Enda bilden jag hittade (är inte så dum att jag tar egobilder nyvaken??), på ett hotellrum vid halv 6 en morgon i vintras. 
 
Vem är du kär i just nu?
I Linusssss <3
 
Vad var det första du snodde?
En sur napp ur lösgodishyllan på Shell med en kompis när vi var typ 9. Sedan sprang vi ut innan kassörskan skulle se oss på övervakningskamerorna och ringa polisen. 
 
Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Klippa topparna, dammsuga rummet, byta sängkläder, spela sims.
 
Vad bävar du inför?
Att flytta skitlångt bort nästa år, om det nu blir så, och att börja plugga på högskola. Inget annat faktiskt, skönt! När man fortfarande gick skolan fanns det ju saker att bäva inför typ varje vecka.
 
 
 
Vad händer till helgen?
På fredag ska vi åka ett fackeltåg på nån branschdag i e-on, sedan åker jag och Evve med några av våra konståkare till Lycksele för ett läger!
 
Vad var det senaste du skrev i word?
"Ballerina - SOLO
Djur - Turkosa" - jag och Evve planerade lite isshow. Vågar ej visa mer ifall någon av konståkarna läser detta, akt 2 är ännu superhemlig!
 
Vad ska du göra på höstlovet?
Lägret i Lycksele, plugga, göra nåt kul på Halloween med kömpisarna. Har ju inte direkt höstlov nu, hade ju kunnat ta det om jag varit lite snabb med uppgifterna men nä..
 
Vad läser du just nu?
Tom Sawyer av Mark Twain och Konsten att vara kvinna av Caitlin Motan. Rekommenderar sistnämnda av de två. 
 
 
Om mig | |
Upp