sov iväg

Åååååååååååååååååh pooooooooooooop. 
 
Idag är enda dagen då vi inte har träning (ISSHOW PÅ FREDAG!!!!!), så jag skulle passa på att:
 
1) se 21 Jump Street och analysera den i min engelska-uppsats (som ska in på fredag),
 
2) måla mer på min garderob (började göra den vit för cirka en månad sedan men har inte haft tid/ork att måla klart = kaos på mitt rum med klädr överallt),
 
3) spela sims.
 
MEN aa bra Alle, slog på filmen direkt efter middagen, såg typ en kvart och sedan: fetdäckade i soffan. Sov i två och en halv timme och vaknade med hjärnan fullproppad med bomull. 
 
Jag såg i alla fall klart på filmen (spolade förbi alla delar utan tjejer, eftersom jag skriver om tjejer i filmer, och då behövde jag bara se 20 minuter :)))))) ), skrev en fet analys och nu ska jag spela lite simmmisdarling. 
 
Ja, garderoben blev i alla fall INTE målad idag heller. Men jag har så jävulst mycket att tänka på med Isshowen nu så jag tycker det är förståerligt..... 
 
Gud svammelinlägget. NU KOMMER BILDER
 
 
 
Vardagar | |
Upp