WB studio tours Leavesden

Nu!!!! Är jag tillbaka! Med en video!!! Nämligen från mitt och Linus besök på Harry Potter-studio touren! 
 
Det var verkligen en av de mest overkliga och bästa dagarna i hela livet, allt var så otroligt mäktigt och surrealistiskt. Jag kunde inte tro en enda gång på att det verkligen var där alla filmer var inspelade, med prick dem där sakerna som jag stod en centimeter ifrån? 
 
Vi var där inne i cirka 6 timmar, så den här videon är en väldigt väldigt liten del av allt. Ursäkta mitt röriga filmande, blir själv åksjuk när jag ser videon men det är det väl värt. (Jag blir så irriterad på mig själv när jag ser på saker jag har filmat för jag håller aldrig kameran stilla? Jag vill alltid få med typ allt på så kort tid som möjligt, så resultatet blir sämst. Men jag försöker i alla fall :)<3  )
 
 
 
 
Jag måste verkligen verkligen rekommendera ALLA att åka hit!!!!!! Så jävulskt värt pengarna, man fick förutom allt där inne se massa massa videoklipp med intervjuer och extramaterial, tex Daniel Radcliffes första audition????? Här köper man biljetter. 
 
 
Böcker & filmer, Resor & äventyr | |
Upp