majbrasa

Jag kör självklart på brandgula strumpbyxor ikväll. Man måste ju matcha alla brasor, tänker jag! Nu ska jag skynda mig iväg på fest. 
 
 
 
 
 
 
 
Vardagar | |
#1 - - Malin Wallin:

Härlig blogg, allt bra? :D

Svara gärna tillbaka i min blogg, kram :)

#2 - - Bella:

om du skulle vilja vara supersöt och göra mig en tjänst, läs gärna detta inlägget:
http://amazingbella.blogg.se/2013/april/one-direction-is-better-than-you.html#comment

#3 - - Emelie:

Hoppas du hade en trevlig Valborg sen ;)

Svar: Jo tack, det hade jag! :)
Alexundra Kakansson

#4 - - Hanna Hussein:

Hejsan!
Grym blogg verkligen, skulle vart skoj om du kanske checkade in min blogg och kanske lämnade en kommentar?
Kramis!

#5 - - Linn:

Allt bra? :]

Svar: Jo tack, allt är bra! :)
Alexundra Kakansson

#6 - - amelia:

fin:)

Svar: Tack! :)
Alexundra Kakansson

Upp