om tatuering

Nu har jag fyllt 18, och det betyder ju att jag får tatuera mig. Om jag vill, och vågar. Jag har hittat en som jag tycker är superduperfin, och gjort om den så den passar mig. Den är väldigt diskret, eftersom jag vill ha en som man inte behöver visa hela tiden och som inte drar så mycket uppmärksamhet. 
 
Men jag är, som ni redan vet, en väldigt feg person. En tatuering är ett VÄLDIGT stort steg för mig, fatta ångesten i att ha något på kroppen som aldrig kommer försvinna??!?!? 
 
Såå ja, om vi ignorerar min feghet är det här i alla fall den tatuering jag vill placera på min kropp: 
 
Målad med eyeliner på mina armar. Man måste ju prova den innan...
 
(Ops! Alla 10 läsare: please don't steal my idea nu. Det vore fail att rita upp en egen tatuering för att vara unik med den, och sedan lägga ut den så massa personer gör en likadan. Tur att jag inte har en stor blogg!)
Vardagar | |
#1 - - Sagabagare:

Jag vill också tatuera något coolt och litet (diskret alltså) men jag vet inte vad :(((
Den där var i alla fall skitsnygg på dig! Passar bra!

Svar: Tacktack :]
Alexandra Håkansson

#2 - - Isa:

jättejättefin och cool och så:)

Upp