om min mage

Gudars skymmning hörrni, idag mår jag inte bra. 
 
Jag kunde inte sova inatt för min mage var alldeles knäpp, liksom orolig och illamående. Ja vaknade av en egentligen helt vanlig dröm, men när jag tänkte på drömmen fick jag jätteont i magen och mådde illa. Jag gick upp och satte mig inne på toan och koncentrerade mig på att sluta må dåligt, och jag var liksom halvvaken hela tiden och trodde jag var kvar i drömmen (vilket fick mig att må ännu sämre). 
 
Sedan gick jag och la mig igen, låg och frös supermycket och vaknade flera gånger av att min mage kurrade så högt (av hunger, men också såna där allmäna magljud som lät hur högt som helst). Den här dagen har jag fortsatt må dåligt och har därför ej lämnat soffan en enda gång! *Stolt* 
 
Förhoppningsvis kan jag sitta kvar här hela dagen utan att få massa ångest. 
 
Ja så nu vet ni det om min mages tillstånd. Ha en fortsatt bra dag, hehehe... 
 
Istället för bild på min mage
Vardagar | |
#1 - - PyretsMamma♥:

Hoppas dagen blir bättre!

Svar: Tack, det blev den! :)
Alexandra Håkansson

Upp