hejdå

Jaa, jag inser att min blogg suger just nu alltså. Men jag har verkligen inget att skriva om. Dessutom har jag aldrig tid med någonting, varannan vecka är jag på ishallen varje dag och de veckorna jag inte är där sitter jag hemma och letar musik, skriver manus, planerar isshow osv osv osv osv osv. På det ska jag också ha tid för min lille pöjk och mina kömpisar. Och nu helt plötsligt ligger jag aslångt efter med två skolarbeten med deadline måndag..??? Jag vet inte vad som hände, jag hade koll på allt tyckte jag men insåg idag att jag är så otroligt stressad över allt just nu. 
 
Så då får bloggen lida. Jag lovar att skriva här igen så fort jag kommer på något att skriva om.... vilket kan ta ett tag. 
 
Vi kan bestämma så här: Jag tar en bloggpaus nu, och så kommer jag tillbaka sedan och gör någon slags ny start! Ny design och bara fina inlägg med bilder och tramserier. Då kanske det går bättre. 
 
Hejdå så länge!
 
Vardagar | |
#1 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så fin header du har! Älskar din outfit på bilderna, hihi. ♥

Svar: Tack hihi! :D
Alexandra Håkansson

#2 - - sara nordström:

Fin blogg, kolla & kommentera gärna min blogg. :)

Svar: Tack, ska kolla :)
Alexandra Håkansson

Upp