The alfapetmaster

Tjabba! Här är jag.

(Jag är för övrigt femte bilden när man googlar mitt namn! *Poppis* )

Jag är hos Linusen nuuuu och vi ska nog sova snart, lille Linus blev trött för över en timme sen.

Iallafall, nu till dagens nyheter:

Jag, Linus och hans mamma har spelat alfapet (och ätit en awesome kladdis btw!!!). Linus och maman ledde under hela omgången, och jag var inte så bra. Men då! Omigod, efter flera ord för under tio poäng, Linus ledde överlägset, då fick jag till det! Jag skrev "Sadlad" med en svart bricka och en pil, alltså alla åtta brickor! 60 extra poäng!! Och jag fick dessutom trippel word och dubbel letter! Innan jag la det ordet hade jag 100 poäng, och sedan fick jag 84 nya! Så jag fetvann över alla med hundra poäng mer! *Så himla stolt över mig själv!*

Jag vet att det är en sån här uppdatering du har lääängtat efter Beatrice. En riktigt intressant!
Vardagar | |
#1 - - Haidi Jakobsson:

Najs blogg! hihi hoppas du har en bra dag!



DU! en proffsig design lockar fler besökare. jag säljer bloggdesigner för bara 150kr just nu, galet billigt! Bara som ett tips om du är intresserad! :)

Upp