vecka nr.1

Tjaa!

Idag har jag haft sommarlov i precis en vecka. Hittils har jag gjort: ingenting. Eller jo såklart, jag har gjort massa saker:


- Städat klart förrådet, nu ska vi börja riva tapeter!
- Varit med Linus
- Hälsat på Linus släkt
- Bakat en kladdkaka
- Tagit fram vårt 1000-bitars pussel som är ofantligt svårt och vi aldrig har lyckats med förut! Men nu är vi ganska nära.
- Varit på kusin Vilmas skolavslutning.
- Blivit utelåst från huset och tvingades cykla hem från pappas jobb. På en sån där cykel med handtaget nedanför sitsen (som för övrigt var steeeenhård, jag har fotrtfarande blåmärken på rumpan)
- Sovit.


Som ni kan se så har jag bara gjort saker som passar en 85-åring (förutom det med steeeenhårda cykeln då). Jaag hoppas på att det händer något fräsigare under helgen, på måndag börjar jag ju jobba.

Tack och bock!
Det blev en närbild idag, så ni slipper se mitt fettiga hår.
Vardagar | |
Upp