tråkig söndag

Usch och fy vad tråkig jag har! Den glada midsommar-helgen har varit rolig och mysig med Linus släkt i deras stuga. Vi gjorde sånt man bör göra på midsommar och hade en bra stund.
Igår när vi kommit hem hade jag och Linus kul här hemma istället, vi lagade mat och såg på film och åt pringlar!!! Ich lieeeeeebe pringlar mit meine hela hjärte.
Så hela helgen har egentligen varit väldigt bra, men efter att Linusen hade åkt hem imorse blev det trååkiiigt. Jag satte mig i solen och läste bok men såklart blev det mulet så jag var tvungen att hämta en filt (??!?!??!!) och sedan började det regna. Så jag förflyttade mig till datoren istället, men det var icke roligt här heller.
Jag vet inte vad det är med mig, jag minns sommarlovet som något roligt??? Inte tråkigt och regnigt och tomt i huset.
Men! Nu ska jag bara jobba en vecka till på mitt supertråkiga sommarjobb, sedan börjar det sanna sommarlovet! Då ska jag minsann ha jäätteroligt!!!!!!!!!!


Har på mig mammas gamla klänning idag. Den är för liten över brösten.


Fina blumur mamma har i fönstret idag.


Oklar bild..
Vardagar | |
#1 - - Saga:

Men samma här! Sitter bara inne och tjockar mig i min ensamhet! Ska vi ta tag i sommarlovet när denna vecka är slut?

Upp