party of today

Alltså stämmningen är sååå rätt för att blogga nu!

Idag tog jag och Evve moppen till Birsta. Jag inhandlade en kalender för nu ska jag bli en organiserad quenna! Likamed jag ska inte glömma vilka datum jag har tränat barnen och missa lönen, inte dubbelboka vännerna med Linus och inte tro att det är ett åååår kvar av sommarlovet när det egentligen bara är en vecka. 
Dessutom köpte vi ett fotoalbum för Afrika- och Londonbilderna. För hur mycket mysigare är det inte att kolla i ett sånt istället för på Facebook egentligen???

Nåjaa, snart ska den här gossen hem till Nellie för tacosätning och mys med henne, Linus och FP. Det kommer bli heeelt okeeeej! Och imorgon fyller världenscoolastekulastekallastekompis Saga hundrasjutton år!!!! Hon är riktigt gammal nu. Självklart blir det tårta @ hennes hus och självklart har jag kirrat coolaste gåfvan! *Längtar tills hon öppnar den :]*

Hejrå vennor!

Vardagar | |
#1 - - S:

JAG LÄNGTAR OCKSÅ TILLS JAG ÖPPNAR DEN! nyfiken PS. Vi har sjukt mycket tårta!!!

Upp