wihio

Vill ni veta något uuuunderbaaart??

Jag var kind of trött igår, eftersom vi bara sov ungefär fem timmar i lördags. Så när klockan var 7 ungeär somnade jag i soffan, och sen vaknade jag kvart i åtta. Jag orkade inte vara vaken längre så jag pressade mej till det yttersta för att orka resa mej ur soffan, sedan hasade jag mej in i duschen, kröp till tandborsten, ramlade ur kläderna och sedan kastade jag mej i sängen. Jag låg i sängen 21.00, det är kind of amazing. Sedan läste jag till tio, och då skulle jag sova, två timar tidigare än vad ja brukar sova. Yeey, tänkte jag, how lovely! Men sedan upptäckte jag att jag var klarvaken.

22:30 Fortfarande klarvaken.
23:00 börjar läsa igen, då brukar jag alltid somna.
23:30 Fortfarande klarvaken.
00:00 börjar läsa igen, jag har ändå inget bättre för mig.
00:15 Mamma kommer in och sjunger vagvisor för mej. Jag börjar skratta istället för att somna.
00:30 Försöker gå in i den mörka fläcken på insidan av ögonlocket (det är sjukt, men det funkar faktiskt. Oftast.) men misslyckas och ramlar ur den flera gånger.
01:00 Börjar tänka på sjörövare som klättrar upp för ett spik-format berg.
01:01 sover.


Ja, så jag slösade alltså tre timmar av mitt liv på att ligga i sängen och titta upp i ttaket, unerbart!

Jag var dessutom asrött på skolan idag...

=.=

Vardagar | |
#1 - - saga:

HAHAHAHAHAHHA, sjörövare som klättrar upp för ett spik-format berg alltså? xD

Upp