bara för att jag kan :)

toodles!

jag sitter här, lyssnar på paramore och dricker microvärmd varmchoklad jag :]

aniwaaaaiiiiiss... jag är ju som ni märker ytterst dålig på uppdatering, men det är för att det är så extra hetsigt i skolan nu innan nationella proven som anländer till vår krympta, stressade lilla värld. och sen är det ju detdär med magistermärket också. vi måste bla simma 40 längder, dyka till botten och hoppa från trampolin för att överhuvudtaget få godkänt i idrott. lite smått irriterande, bubblar vi.

min käre mor har återvänt från gb-glass hemstad. hon hade med sej presenter också, jag fick en badbomb som luktar smaskens och som är magisk på nåt vis, för när man stoppar den i vattnet ska det tydligen hända något fräsigt... hm, mycket intressant.

imorgon är det fredag och jag vet inte vilka kläder jag ska ha på mej! D: katastrof!

hejsvejs!

Vardagar | |
Upp