Heute :)

Idaggggggggggggggg .. ja, det hände en himla massa trevlig saker idag :)

Evve skulle iväg på en fotbollscup i Östersund, så jag följde med till tåget och vinkade av henne. Sedan hade mina föräldrar några ärenden att uträtta i staden... (Sa dom iallafall, men jag blev lurad! ;O) Så vi åkte in dit, och där var det Gatufest och mysigt, men asvrålvarmt! Vi gick runt där ett tag och dom uträttade sina små ärenden (med aslånga titta-på-tråkiga-saker-som-typ-kuddar-till-båten-pauser.) 
Och sen tittade jag på klockan och insåg att jag var 30 minuter för sen till Saga. Hurra, min familj är beeest. Och sen, när jag skällde ut mamma för att dom höll kvar mig där så länge, då skulle vi ju naturligtvis äta lunch där också! Men sen åkte vi hem ändå, och jag kom "bara" 2 timmar senare än vad vi hade bestämmt till Saga. Hurra. Bea var iallafall också där :D Då satt vi uppe på Sagurtens rum ett tag och gjorde cirka ingenting och hade det mycket trevligt.
Och sen gick vi ut och tog asfina modellbilder ;D Och sen kom Alfrud och då fick Saga heliga gäster, så Alfrud gick hem. Och då gick jag und Bea också hem (efter att Bea hade blivit inlåst på  toaletten. Och sen kommit ut och ställt sig utanför min dörr och väntat på att jag kom ut och skrämt sönder mig. Efter det gick vi hem.) (Lägg märke till att vi gick hem.)
 Och hemma lagade jag mat (pan-pizza ^^) och sen satte jag mig här, vid teven/datorn.
 Hurra, det var en bra dag! :D

:*
| |
Upp