Dagens visa: Hejdå-sången

Nu sitter jag här och håller på att svettas. I. Hjäl. Seriöst. (Jag känner att det ju faktiskt är extreeeemt ansträngande att sitta i soffan med datorn.. (Vad hände med min kondition??!)) Iallafall.

Jag har spelat sims. Mitt sims är dödligt segt, ni anar inte! Det hann gå en dag på två timmar. Hu. Rra.

Nu ska jag gå och

1 snyta mej (intresseklubben noterar stenhårt)
2 borsta tänderna
3 glömma tandtråden
4 gå och lägga mej.

Sisådärja,  nu vet ni vad jag har för mej den närmaste timmen. Nattinatti!



Hahaha, jag diggar denhär låten stenhårt!! (Ni bara mååååste kolla!!)



O, btw! Snart behöver ni inte kolla på denhär tråkiga, gamla designen längre, jag ska nämligen tvinga saga att hjälpa mej med en ny imorgon. Eller i övermorgon. Eller nåt. Mihihihihi! (Dont tell saga!!)
Vardagar | |
#1 - - beaboy:

#2 - - bea:

jag är duktigast på designer ffs ;__;

Upp